Wednesday 18 July 2018

Vraag: Bent u toe aan een herstart van uw gezondheid en fitness? (Omdat ik ben!)

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Oké, dus ik moet toegeven dat de intense reis die ik onlangs heb gedaan een tol heeft geëist en ik kijk er naar uit om thuis te komen en een gezonde herstart te doen – van mijn geschiktheid, eten en welzijn.

Hoewel ik nu thuis ben, moet ik toegeven dat ik die vakantieaanpak heb laten verslappen – geniet van een paar te veel diners, wees een beetje laks van de oefening en houd me niet aan mijn gebruikelijke routines. Wat me op zijn zachtst gezegd een leeg gevoel gaf! Ik denk dat ik me er ook van bewust ben dat de routine die ik aan het begin van het jaar voor mezelf heb uitgezet, volledig is weggevallen … Zoals zal gebeuren met de New Years Goals (en ik weet dat het geen zin heeft om mezelf in elkaar te slaan) maar gezien het feit dat we er bijna zijn halverwege het jaar vond ik het hoog tijd om weer op het goede spoor te komen.

Omdat het zoveel leuker is om dingen met jullie te doen dan alleen, besloot ik dat het tijd was om een ​​serie met jou te delen over gezondheid, fitness, goed eten, beter slapen en gewoon een beetje rustiger aanvoelen te. Ik hoop dat je met me meegaat!

The Healthy Habits Daily Countdown

Ik weet niet zeker of je bent zoals ik, maar ik weet voor een feit dat ik gelukkiger, meer ontspannen en productiever ben als ik een routine in mijn leven heb – gewoonten die ik elke dag hanteer om me gezond te houden. Dit kan een oefeningsregime zijn dat voor mij werkt, tijd om heerlijk gezond voedsel te bereiden, 's morgens vroeg om te ontspannen voordat de dag begint, een rustgevende diepe slaap … en al de rest. Hoewel in het verleden de gedachte dat dingen 'routinematig' zijn helemaal niet in de smaak viel, omdat het leven hectischer is geworden, dat is waar ik naar hunk ben. Zo'n rare verandering maar het blijkt dat routine vreemd genoeg bevredigend is … wie wist?!?

Ik ben zo'n visueel persoon en hou van eenvoudige diagrammen die dingen opsplitsen en ze gemakkelijker te begrijpen maken. Een ding dat me opviel, is dat het zo gemakkelijk is om te vergeten of te druk te zijn voor de kleine dingen die een verschil maken voor uw gezondheid en conditie. Daarom hebben we deze Daily Countdown samengesteld, waarbij we je herinneren aan de kleine dagelijkse routines die je gelukkiger en gezonder maken. Zelfs als je ze niet elke dag kunt aanvinken, vind ik dat ze een goede herinnering zijn. Ik zal deze gebruiken als de basis voor mijn herstart van gezondheid en fitness, ik heb het uitgeprint en op de muur naast mijn leukere en op de koelkast geplakt! Misschien kunt u hetzelfde doen.

Gezonde gewoonten voor mij centreren rond:

  • Een oefeningsregime waar ik van geniet
  • Slaapkwaliteit van goede kwaliteit
  • Gezond, lekker en smaakvol eten
  • Over het algemeen actief zijn in mijn dag met voldoende wandelen en mentale pauzes
  • Drink voldoende water
  • En elke dag even ontspannen of mediteren.

Het is niet echt rocket science, toch? Ik bedoel, je hoeft geen wellnessverslaafde te zijn om deze te willen doen. Gewoon basisgewoonten die het leven zo veel aangenamer maken … Hoewel het gemakkelijk is om uit een routine te vallen, zoals ik nu ben!

Vraag

Een vraag voor jou jongens

Voor de komende paar weken ben ik opgewonden om mijn gezondheid en conditie opnieuw te starten! Enkele van mijn favoriete gezonde recepten samenstellen, de perfecte lunchbox bouwen, praten over beter slapen en wat ik heb gedaan om meer te bewegen! Ik zou ook graag willen weten of je kunt denken aan eventuele uitdagingen / problemen die je hebt met het houden van een gezonde levensstijl, en of er iets is waarvan jullie willen dat wij het dekken.

Foto's door Kit Lee, Illustratie door Natalie Ong.

Like deze post? Pin het op Pinterest!



Meer lezen op deze link

Het bericht Vraag: Bent u toe aan een herstart van uw gezondheid en fitness? (Omdat ik ben!) verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/vraag-bent-u-toe-aan-een-herstart-van-uw-gezondheid-en-fitness-omdat-ik-ben-2/

No comments:

Post a Comment