Friday 20 July 2018

Ontmoet Frankie!

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Een week geleden vandaag verwelkomden we de kleine Frankie in de wereld. En ik zou niet blijer kunnen zijn om je aan haar voor te stellen!

De laatste paar dagen waren een waas van bub, voeding, luiers verschonen en over het algemeen in dit nieuwe leven instabiel – mijn broer noemt het een steile maar korte leercurve en dat voelt echt zo aan. Het is grappig, net als je dacht dat je naar alle waarschijnlijkheid je liefde tussen familie en vrienden had benut, een beetje Frankie in je leven komt en je helpt om het hele idee volledig te herdefiniĆ«ren (en door Ben met haar te zien smelt mijn hart een miljoen keer ). Sorry voor soppige jongens, ze zeggen dat je niet moet drinken en bellen, maar misschien moet in deze fase van het leven de uitdrukking niet geboren worden en typen … Je weet nooit wat er uit zal komen!

Frankie

Ik zal het een tijdje rustig aan doen en proberen om dit soort dingen ten minste een beetje uit te werken, maar je zult blij zijn te weten dat we veel tijd hebben besteed aan de geboorte van haar samen veel creatieve doe-het-zelf en interieurs posten die we hier de komende paar weken zullen delen. Ik kijk er naar uit om meer van deze reis met je te delen … En voor het geval je je afvraagt, er zullen zoveel DIY's zijn!

De post Ontmoet Frankie! verscheen als eerste Een paar en een reserve.



Meer Informatie

Het bericht Ontmoet Frankie! verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/ontmoet-frankie/

No comments:

Post a Comment