Thursday 26 July 2018

Mijn 5 trainingsregels | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Helllloo van down under guys! Pfff ik ben hier en overal geweest, maar wie kan er een paar weken in Australië klagen, net als het weer opwarmt? Niet ik. Vandaag wilde ik een vraag beantwoorden die sommigen van jullie in het verleden hebben gesteld, in verband met wat mijn trainingsroutine is. Eerlijk gezegd tot een paar oren geleden werkte ik halfslachtig en laten we eerlijk zijn, onregelmatig, maar zoals velen van jullie zullen weten als je ouder wordt, wordt het helemaal, (helaas) noodzakelijk om het uit te zweten op de regs . Nu dagen oefenen is een belangrijk onderdeel van elke dag, zowel voor mijn creativiteit en mentale toestand als voor mijn pogingen om een ​​bubble butt te verkrijgen … Calvin Klein Onlangs lanceerde ik een geweldige nieuwe collectie voor prestatiegerelateerde kleding en vroeg ik enkele inzichten te delen over hoe ik gemotiveerd blijf. In plaats van je te vervelen met de (potentieel) alledaagse details van mijn workouts, dacht ik dat het nuttig zou zijn om 5 regels te delen die me hebben geholpen oefening en training centraal te stellen in elke dag … Ik sta bijna aan het begin van een reis naar abs en die bubble butt (en ben zo ver van het zijn van een expert als kan zijn), maar deze kleine regels – die ik volg meest van de tijd – helpen zeker!

Doe iets elke dag (!)

In het verleden werkte ik drie keer per week. Niet slecht toch? Het probleem was dat het kiezen van de vrije dagen vaak verwarrend zou worden en dat ik lui zou worden en tegen het einde van de week had ik vaak maar een of twee trainingen gedaan …. Iets over het hebben van een keuze van welke dagen ik ging maakte het gemakkelijk om uit te flappen: 'Ik zal morgen gaan' onvermijdelijk hielp om te rechtvaardigen blijven op de bank … elke dag. Aan het begin van dit jaar besloot ik dat de enige manier om dit te omzeilen was om elke dag een beetje te trainen. Geen vrije dagen. Behalve misschien zondag. Dat klinkt misschien extreem en misschien is het dat ook, maar ik heb gemerkt dat ik me ertoe heb verbonden om elke dag iets te doen – een circuitles, een wandeling, pilates of wat dan ook -. Ik ben er in de meeste gevallen in geslaagd om verder te gaan doe het morgen 'denken. Zelfs gewoon een wandeling rond het blok! De sleutel voor mij gaat over variatie, het door elkaar halen, zodat ik niet volledig burn-out of enthousiasme verlies.

Plan het uit

Vroeger ging ik willekeurig naar de les, besloot ik een half uur eerder en vloog vaak een half uur eerder uit (ik was echt goed in te druk bezig haha). Omdat ik besloot dat het tijd was om mijn act samen te krijgen, heb ik ontdekt dat het opschrijven van wat ik ga doen de komende week een belangrijk onderdeel is geworden om ervoor te zorgen dat ik niet uit elkaar val. Er is niets beter dan een klein trainingsplan op maandag – zondag in mijn notitieboek om me beter te kunnen concentreren. Als ik dat gedaan heb, komt het gemakkelijk om lessen te boeken of afspraken te maken met vrienden … en dus minder afbladderend!

Formele versus informele activiteit

Oké, dus dit is iets waar ik over las toen ik in Londen woonde, en 6 jaar later staat het nog steeds centraal in mijn hele bewegingsfilosofie. En dat is: naar de sportschool gaan is geweldig, maar het is de activiteit die je de rest van de dag doet, die het kader schept om fit te worden / te zijn. Dit was destijds voor mij een beetje een openbaring, omdat ik er altijd naar keek om naar de sportschool te gaan de sleutelfactor om in vorm te komen, maar toen ik me concentreerde op het feit dat ik over het algemeen actiever ben, begonnen die sportschoolzones zoveel beter te werken. Ik weet dat dit tegenwoordig helemaal algemeen bekend is (de iWatch vertelt je wanneer je te lang hebt zitten zitten en appel graag zegt: 'zitten is roken in deze tijd') maar toen was het nieuw nieuws, en ik ben het vaak nog steeds moet ik mezelf af en toe herinneren. Ik denk er zo over na: als ik op een dag 10.000 stappen kan halen (zo gemakkelijk blijkt het niet) en ook een beetje trainen, weet ik dat ik zowel de formele als informele activiteit heb afgevinkt (de zoete plek om fitter te worden). En als ik echt lui word en een les oversla, denk ik dat als ik actief ben, ik op een baseline blijf. Voor de hand liggende dingen, zoals de trap nemen, naar het volgende station lopen of platte schoenen hebben zodat je naar huis kunt lopen, werden routine toen ik dit uitwerkte (waardoor ik die injectie van Heathrow kon kwijtraken) en ik probeer ze nu ook te onthouden.

Ga buiten

Iets alledaags doen is alleen aanvaardbaar als een behoorlijke brok van dat sporten buiten wordt gedaan waar ik kan. Je hebt waarschijnlijk gezien van mijn Instagram wandelen (of, ahem, wandelen) is een van mijn grote liefdes, en ik zal meestal niet een week gaan zonder een of twee wandelingen, zelfs als het koud of regenachtig is. Het helpt om een ​​pup te hebben die net zo van het bos houdt als ik! Het is nogal voor de hand liggend, maar als je naar buiten gaat om te sporten, is het helemaal geen workout. Wanneer je aan het einde vrienden en wijn toevoegt, krijg je een aantrekkelijke combo. 🙂 Ik weet dat het lastig is in de winter, maar als ik het kan doen.

Voel je goed, zie er goed uit

Comfort is absoluut de sleutel voor mij als het gaat om het uitzoeken van uitrusting, dat is waar ik heb geleerd iets meer aan mijn outfits te spenderen dan alleen maar te werpen op alles wat ik kan vinden. Het is moeilijk om in die circuitklasse te komen als de naad in je yogabroek je doormidden snijdt, toch? Het is belangrijk om er ook goed uit te zien (ik werk echt of harder als mijn outfit mooi is) maar voor mij is dat ondergeschikt aan een comfortabel gevoel (gelukkig is het nieuwe CK-bereik gaat allemaal over beide!).

Momenteel draagt ​​al het nieuwe Calvin Klein performance stukken – hun crop tops zijn geweldig als je een vollere buste hebt. #ik bedoel maar

Hebben jullie tips of regels die je probeert vast te houden?

Dit bericht werkt samen met Calvin Klein. Foto's door Nicola Lemmon.



Bronnen

Het bericht Mijn 5 trainingsregels | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/mijn-5-trainingsregels-een-paar-en-een-reserve-2/

No comments:

Post a Comment