Tuesday 10 July 2018

Tijd nemen naar tijdschema (Plus A Free Workout Tijdschema downloaden!)

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Hallo jongens! Eerder in de week heb ik de eerste post in mijn gedeeld met jou herstart van gezondheid en fitnessen ik wilde je een tool vertellen die ik heb gebruikt om weer op het goede spoor te komen met mijn oefeningsregime.

Zoals je je zult herinneren, voelde ik me een paar maanden geleden aardig gedesillusioneerd met mijn fitnessroutine, nadat ik mezelf volledig had uitgeroeid in een intens circuittrainingsschema dat me uitgeput achterliet. Na een paar maanden op een meer flexibel en gevarieerd schema te hebben gestaan, besefte ik dat het ras me goed deed, zowel op het gebied van fitness als op het gebied van geesteswetenschappen.

Tijd nemen naar tijdschema

Maar de echte openbaring was hoeveel ik leuk vond en nodig had voor het eigenlijke proces van het doen van een interessant tijdschema voor mijn workouts! Wat tegenwoordig zoveel helpt, is (wanneer ik tijd heb) om een ​​uurtje vrij te nemen op zondag om al mijn trainingen / sessies in te plannen. Het is iets dat ik nodig heb om terug te gaan in deze reboot! Jullie zijn misschien 'duh Geneva' maar dit proces van roosteren was voor mij zo'n leuke en inspirerende openbaring.

Tijdschema Tips

Wil je beginnen ijveriger te zijn met het plannen van je wekelijkse trainingen? Yay! Laten we dit samen doen. Hier zijn een paar tips.

Wees realistisch: Overdrijf jezelf niet door van plan bent om elke dag iets te doen als je weet dat je dat niet kunt, omdat je snel het gevoel zult hebben dat je achter je aanloopt. Werk in plaats daarvan een realistisch aantal activiteiten uit en schrijf ze gewoon in. Eventuele extra's zijn een bonus!

Wees consistent: Maak uw planning elke week op hetzelfde tijdstip, ik probeer het te doen, ongeacht of ik thuis op de bank, in het vliegtuig of op een ligstoel zit.

Herinneringen instellen: Houd uw tijdschema bij waar u het kunt zien en stel dagelijks herinneringen in voor wat u die dag wilt doen als dat nodig is.

Volg je humeur: Het tijdschema staat centraal maar als je het op een dag niet voelt, sla jezelf dan niet in elkaar, het moet meer gaan over zelfliefde dan over zelfstraffen!

Kies leuke activiteiten: Een tijdschema is alleen zo sterk als je verlangen om te doen wat er op staat, dus probeer het te vullen met echte plezierige activiteiten in plaats van dingen die je haat, maar denk dat je zou moeten doen.

Investeren in Activewear

Een ander hulpmiddel dat ik heb gebruikt om me aan mijn workoutregime te houden? Activewear. Ik ben nu een complete verslaafde! Ik dacht altijd dat het dwaas was om te investeren in leuke trainingsuitrusting, maar Na verloop van tijd heb ik me gerealiseerd hoe goed het is om je goed te voelen in wat je op de sportschool draagt. Het maakt je helemaal naar meer toe. Voorbij zijn de dagen van Genève in een flodderig t-shirt, nu breng ik wat meer door Adidas by Stella McCartney crop tops, Grana-legging en Nike sneakersen mijn workout heeft zeker voordelen. Ik vind dat de meeste activewear zo lang meegaat en je draagt ​​het zo veel, het is een waardevolle investering.

Rooster

Gratis tijdschema downloaden!

Om u te helpen zich te laten inspireren voor uw volgende training of week workouts (!), Hebben we vier downloadbare trainingsroosters gemaakt. U kunt afdrukken en plak ze in je agenda, of versier en bewaar op je telefoon .. Ik gebruik Instagram-verhalen als een manier om te annoteren en in te richten, vervolgens op te slaan op mijn telefoon en vervolgens in te stellen als achtergrond, zodat ik altijd herinnerd wordt aan wat ik van plan ben te doen voor de komende week Je kunt de bestanden downloaden hier.

Iphone Wallpaper: Roze en zwart, driehoeken, ombre, Roze en wit

A5 voor afdrukken: Roze en zwart, driehoeken, ombre, Roze en wit

Het tijdsschema van deze week delen

Ok, dus ik heb misschien nog geen Victoria Secret-lichaam, maar deze nieuwe routine heeft mijn flexibiliteit verbeterd, ik slaap beter en over het algemeen ben ik zo veel gelukkiger. Yay!

In het geval u zich afvraagt ​​hoe de volgende week eruit ziet (ik ben er vroeg bijgekomen!), Zie hieronder:

  • Maandag – HIIT-training (Nieuw onderzoek vertoont steeds meer voordelen, dus zelfs als het mijn minst favoriete is, doe ik het nog steeds!)
  • Dinsdag – 5 km wandeling
  • Woensdag – vinyasa stroom
  • Donderdag – Vinyasa Flow
  • Vrijdag – HIIT-training
  • Zaterdag – 8km wandeling
  • Zondag – Vinyasa Flow

Yoga is ook een belangrijk element van mijn routine geworden, zoals je kunt zien, en ik haat het om een ​​van * die mensen * te zijn, maar ik hou er zo van. Ik word eigenlijk (een beetje) ook steeds beter, wat geweldig is …. Tijd om het te boeken!

Outfit Details: Grana ¾ Leggings, Adidas door Stella Mccartney Trek aan Climacool sport-bh in het wit via Farfetch, Nike schoenen, Adidas van Stella McCartney Yoga Mat via Farfetch.



Originele bron

Het bericht Tijd nemen naar tijdschema (Plus A Free Workout Tijdschema downloaden!) verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/tijd-nemen-naar-tijdschema-plus-a-free-workout-tijdschema-downloaden-2/

No comments:

Post a Comment