Wednesday 22 May 2019

Help ons bij het kiezen van onze Back Deck-update!

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Hallo jongens! Ik kom naar u toe met een klein verzoek, dat u ons helpt een besluit te nemen over een update van ons achterdek …

Je herinnert je de ruimte van vorig jaar toen ik de buiten onthullen van onze renovatie.. Zoals het geval is met alle renovaties, is het nooit echt voorbij! We hebben een heel eenvoudig canvas gordijn gemaakt, maar na verloop van tijd hebben we besloten dat we iets stevigers en steviger wilden omsluiten. Ik denk dat we altijd wisten dat we iets in die zin zouden doen, maar het budget was toen krap. Hoe dan ook, er zijn zoveel opties die er zijn en ik wilde een paar ideeën met je delen en je gedachten krijgen. Jullie waren belangrijk het verfpalet kiezen en het tegelpatroon voor het huisen ik weet dat je hier ook een aantal geweldige gedachten over zult hebben.

Dus waarom willen we een update?

Aan de westkant van het huis kan deze ruimte 's middags heet worden. Een gordijn / jaloezie heeft een lange weg afgelegd om dit te verhelpen, maar na verloop van tijd hebben we besloten dat we iets boven de balustrade gebouwd willen hebben, ofwel houten panelen, vrijdragende panelen of iets gemaakt met dezelfde verticale houten lamellen. Maar we willen vermijden te veranderen wat er zo veel mogelijk is! Een ander doel is veiligheid en privacy, het zou geweldig zijn om de achterdeuren gemakkelijk open te kunnen laten, zolang het ontwerp luchtig maar toch ingesloten is.

De ruimte

Je herinnert je de ruimte zelf, en het is echt een heerlijke plek om te verzamelen en te ontspannen. Ik hou ervan hoe het uit de keuken komt! Het uitzicht aan de rechterkant is prachtig (de bomen van de buren), en we hebben ook onze eigen Poincianas en Lillie Pillies geplant in de achtertuin onder het dek, dus we zouden een mooie schaduwrijke plek moeten hebben in de komende jaren … Dat gezegd hebbende, sommige extra privacy / screening zou nu geweldig zijn. Ik zou echter ook graag het open gevoel van de binnenruimte willen kunnen behouden, zodat wanneer je vanuit de keuken naar buiten kijkt, je ziet dat er iets is dat opent of vouwt. kan het openen als je wilt. We zullen ook een achterpoort / deur plaatsen die naar de trap leidt en in de hoop de stijl te matchen met wat we uiteindelijk kiezen.

De ideeën

1. Pop-uppanels met volledige dekking

Ik ben dol op dit paneeldetail en het is een blik die we beneden in onze studio hebben gebruikt (binnenkort!). Je zult je ook herinneren dat we het deden voor het raam in de kast in de slaapkamer. Ik denk dat dit er geweldig uit zou zien en de hete zon buiten houdt, maar tegelijkertijd biedt het dat niet door bries en veiligheid (tenzij deze volledig gesloten zijn). Er zijn dus voor- en nadelen aan deze!

2. Kantelen van lattenpanelen

Dit is echt prachtig en ik ben dol op deze look. Ik vind het leuk dat je ze open kunt houden voor een meer expansieve weergave, of gesloten voor meer privacy en veiligheid, terwijl je die essentieel houdt door briesje. De onze zou wit zijn, dus vrij gelijkaardig aan deze eerste afbeelding. Dit idee vereist een beetje meer ontwerp in termen van hoe je ze opheft en laat zakken, vooral als je ze helemaal naar boven wilt kunnen openen.

3. Bi-gevouwen lattenpanelen

Dit is een soortgelijk idee als de omhoog gebrachte, maar je kunt de vensters helemaal naar achteren vouwen. Ik vind dit leuk, maar er is wel een spoor nodig op de bestaande leuning en wanneer deze wordt teruggevouwen, hebben ze de neiging om ruimte te nemen aan beide uiteinden.

4. Pop-out lattenpanelen

De laatste optie! Een pop-out paneel met latjes. Deze zou gemakkelijker zijn omdat we geen nummer nodig zouden hebben, en wanneer je ze uitvouwt, is er meer een gevoel van openheid dan de bi-fold optie. Uiteraard zouden we kijken naar de bestaande balustrade en witte lamellen hebben, zodat deze mooi en samenhangend aanvoelen. Maar je snapt het!

Om het nog gecompliceerder te maken, overwegen we om op dezelfde manier in het voordek te bouwen om meer privéruimte te creëren. Houd dat ook in de gaten! En als ik dacht dat er zelfs een einde kwam aan een renovatie, realiseer ik me al snel dat dat absoluut niet zo is!

Graag horen wat je denkt!

Inspiratiebeelden dankzij: De ontwerpbestanden, Overnametijd, Homes To Love, Home Wereldontwerp, Kieron Gait, Vokes en Peters, Het lokale project.



Meer lezen op deze link

Het bericht Help ons bij het kiezen van onze Back Deck-update! verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/help-ons-bij-het-kiezen-van-onze-back-deck-update/

1 comment:

  1. Get Affordable Architecture Design And Drafting Along With Architect Brisbane
    & Goldcoast

    ReplyDelete