Friday 10 May 2019

April Faves | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Wat een maand!

April vloog voorbij in een roes van projecten, admin en dagen doorgebracht met Frankie. Ik heb ook echt genoten van het maakproces op Instagram-verhalen en krijg je tips en ideeën in realtime. Het werken met zo'n inspirerende en creatieve gemeenschap is eerlijk gezegd het beste deel van IG. Onlangs vroeg ik je wat ik moest doen met een stel schelpen en kreeg ZOVEEL goede antwoorden. Dus houd dat in de gaten. Lees verder voor mijn faves van vorige maand.

Reading / Thinking

Ik heb onlangs veel gelezen, als voorbereiding op een nieuwe boekenclub die binnenkort komt. Vorige maand las ik Identiteitscrisis, Een dood in China, Queenpin en ben momenteel aan het lezen Vrouwen praten.

Deze podcast over hoe een echte impact te maken op de klimaatverandering ben echt met mij naar huis gegaan.

Opgewonden om een ​​beetje meer creativiteit te zien op sociale media! Deze en (mogelijk) deze kan dat helpen.

Misschien is het tijd om stap uit je creatieve comfortzone?

maken

Nadat ik een belangrijke mijlpaal heb bereikt voor een project waar ik momenteel aan werk (zal binnenkort meer delen), kreeg ik wat tijd om wat dingen te maken! Dit inbegrepen kleimuur opknoping.

Op mijn lijst met dingen die ik moet doen is: schelp oorbellen (te veel van jullie waren in het genie om te negeren!), Mijn ottoman update, een doorschijnende rok met polkadot zijde, een doorschijnende jurk in geel, iets uit een kleed dat ik op had Etsy, plus een update voor een linnen overhemd dat ik voor altijd wilde maken. Jeuk om creatief te worden.

vervelend

Onlangs opgepakt deze jumpsuit en het is zo comfortabel.

LIEFDE deze zak.

Momenteel absoluut geobsedeerd met vintage Fendi Baguette-tassen …. Ik ben Easy en Ebay als gek aan het vangen! Ik blijf degenen zien die ik leuk vind, maar ze niet koop, dus ik denk dat ik misschien gewoon geniet van de spanning van de achtervolging? Of ben realistisch over hoe vaak ik een piepkleine tas ga gebruiken nu ik een baby heb. Lol!

nesting

Hoek galerij muren gebeurt nu op mijn plaats.

Al onze voor en na.

Je zou moeten maak deze bijzettafel.

Bri's bruiloft was zo mooi!

Gimme alle gedroogde bloemen.

Mama leven

'Hoe de iPhone het tienerbrein herschreef'.

Heb veel gesproken over baby slaap over op IG, nogmaals cdit boek niet genoeg aanbevelen.

Afbeeldingen dankzij:

zonvolk | de Laan | Loeffler Randall |marinadiezfdez | de Laan | honestlywtf | designlovefest



Lees verder

Het bericht April Faves | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/april-faves-een-paar-en-een-reserve-3/

No comments:

Post a Comment