Thursday 18 October 2018

Mijn Essentialborn Essentials-lijst | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Wat heb ik nodig voor mijn pasgeborene?

Er is me veel gevraagd sinds ik Frankie had. In de aanloop naar haar moest ik toegeven dat ik met heel veel dingen belandde – vrienden leenden ons zoveel dingen en ik deed ook een paar enorme online bestellingen. Maar weet je wat? Pasgeborenen zijn eenvoudiger dan je denkt en we hebben niet zoveel gebruikt als ik dacht dat we zouden doen. Wat geweldig is! Omdat het laatste dat je wilt doen, je ruimte vullen met dingen die je niet echt nodig hebt … Dus zonder verder oponthoud, hier is een volledige lijst van de dingen die we de afgelopen drie maanden daadwerkelijk hebben gebruikt.

Voordat ik op de lijst sta, wat ik van zoveel mensen hoor, is dat alle baby's anders zijn en dat je echt niet weet wat ze wel of niet leuk zullen vinden totdat je het probeert. Gelukkig hadden we een paar vrienden die ons veel dingen leenden, wat ons hielp om dingen met haar te testen. Dus als je iemand hebt, kun je verschillende babyspullen lenen om te testen, zeker doen!

Slapen

We houden van het Grobag, probeer als we zouden kunnen we de swaddle niet meester en dit stopt de schrikreflex en zet Frankie in een diepe slaap.

Frankie sliep in de Slaapkop vanaf dag één en staat op het punt er een beetje te groot voor te worden. Als ze dat eenmaal doet, zit ze in haar mand of in een rotan basinet (plaatsen om hier te slapen is een gebied dat we te veel hebben verzorgd)

Uiteindelijk zal ze er zijn deze Stokke-wieg mijn vriend heeft ons net geleend. Ik hou ook van deze van West Elm!

Voeden

Voor beha's die ik gebruik deze thuis, deze om uit te gaan en deze voor oefenen.

Vanaf de eerste dag dat ik gebruikte Silverettes en ook gezet hydrogels in de koelkast en gebruikt ze om ontstekingen te kalmeren (ik heb de kool uitgeprobeerd maar vond het niet bijzonder nuttig).

ik kocht deze pomp die ik nu elke dag gebruik. In het geval dat je je afvraagt, ik heb geen elektrische maar kan er een inhalen.

Ik gebruik vaak een voederen kussen Frankie dichter bij me brengen en me vrije handen geven.

We houden ook van de Como Tomo-flessen (ze nam ze meteen mee, ik moest Ben gewoon doen om mee te beginnen, want wie wil er een fles als de tepel recht voor je zit?).

vervelend

Ok, dus ik heb zoveel mooie outfits voor Frankie, maar de waarheid is om te beginnen met het grootste deel van de tijd dat ik haar gewoon in zachte onesies had, ofwel lange of korte mouwen, afhankelijk van de temperatuur, met sokken omdat ze graag knus is. Dit komt omdat ik het gevoel heb dat je de hele dag door haar in en uit dingen krijgt, luiers verschoont, outfits aan het veranderen bent wanneer er een soort van ongeluk is. De gedachte aan iets ingewikkelds is een beetje een hoofdpijn! ik hou van Zaad (ze hebben de beste stoffen), H & M en Bonds. Nu ze ouder is, heb ik het gevoel dat ze het niet erg vindt om gekleed te worden in schattige outfits … Yay!

Spelen

De Baby Bjorn uitsmijter is geweldig – ik stuiter het gewoon met mijn voet wanneer ik e-mails moet doen!

Frankie houdt van haar schapenvacht – in eerste instantie kreeg ik een basis van Ikea, maar toen kreeg ik een hele leuke, superzachte door vrienden en ik moet zeggen dat het de extra's waard is die het zou hebben gekost!

We hebben de Ikea babygymnastiek over de top en ze vindt het geweldig.

het baden

Iedereen houdt van een schone baby, en deze zachte katoenen handdoek houdt Frankie vast aan het bad.

Dank je baby producten (hoewel we niet veel op haar gebruiken).

Ik vind het heerlijk om haar hier mee te borstelen zachte haarborstels.

We zijn net begonnen met het gebruik van Engel zorg badondersteuning in het bad na het behalen van haar diploma in de badkuip.

Veranderen

Ik ben dol op de rotanveranderende mand die ik van een vriend heb gekregen.

We hebben dit Ubbi luieremmer, Ik vond het niet zo nodig, maar het bleek geweldig om geuren op te vangen.

Ik ben helemaal voor de water doekjes.

Ik vond dat manden ideaal zijn om dingen in op te bergen, dus pak zeker veel!

Uit en over

Controversieel gebruik ik geen luiertas, ik heb gewoon een netvak met rits met luiers, doekjes, een aankleedkussen en een frisse outfit. Ik gooi het in elke zak die ik meeneem met een mousseline om me tijdens het voeden te bedekken.

I hou van de Baby Bjorn Omni 360 (geen behoefte aan een pasgeboren insert).

Mijn broer en zijn vrouw gaven ons hun Doona Stroller toen ze van NYC naar Australië verhuisden, is het fantastisch! Hij is klein en kan worden opgevouwen tot een autostoeltje (goedgekeurd in de meeste landen behalve Australië). Het enige is dat het niet veel opslagruimte heeft.

Man Ik wist niet hoeveel mousseline kleding je nodig hebt, maar ik ben zo'n bekeerling. ik hou van deze West Elm x Pottery en Aiden & Anais. Ik heb ook wat mousseline gekocht en ook wat voor ons gemaakt!

Frankie is geobsedeerd door deze dekenzodra ik haar erin wikkel op de bank valt ze meteen in slaap.

Een paar laatste gedachten …

Ik kocht veel tepelbeschermers, lotions, een opslagplaats voor moedermelk, flesborstels, enz. Enz. Maar echt waar, we hebben ze niet nodig. En ja, er zijn een miljoen producten om je leven gemakkelijker te maken en mensen zweren altijd iets specifieks, maar we merkten dat Frankie behoorlijk verkoeld was en dat we niet gek moesten doen met dingen. Nu ze alerter wordt, weet ik zeker dat we meer speelgoed, speelmatten, rammelaars, boeken enz. Gaan kopen. Ik ben er zeker van dat het huis met dingen begint te vullen!



Gedeeld door bron

Het bericht Mijn Essentialborn Essentials-lijst | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/mijn-essentialborn-essentials-lijst-een-paar-en-een-reserve/

No comments:

Post a Comment