Wednesday 24 October 2018

August Faves | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Hallo jongens! Nog een maandelijkse faves komen eraan.

Deze maand was eigenlijk behoorlijk goed, ik heb het gevoel dat we in een groove met Frankie zijn en het is zoooo leuk om weer creatief te kunnen zijn in de studio (voor een uur of zo per dag!). Ik weet dat ouder zijn betekent dat dingen nooit zeker zijn, dus als je het me morgen vraagt, is het misschien een heel ander verhaal, maar nu voel ik me geweldig. Hier zijn een paar dingen waar ik deze maand dol op ben geweest. Genieten!

Dus in alles met houten knoppen aan de voorkant, waaronder deze playsuit, deze jurk, deze jurk en deze top… Vrijwel gewoon 'knopfront' typen in al mijn favoriete online winkels.

Nog steeds mijn eenvoudige sandalen aan het dragen (de hele tijd)!. Op dit moment kun je 20% korting krijgen op het gebruik van de code 'simplesandals20' bij het uitchecken!

Om een ​​of andere reden heb ik me aangetrokken tot tops in een schouderstijl – deze zou geweldig zijn in combinatie met een zijdezachte zijde!

Het aanbrengen van make-up is onlangs gecondenseerd tot een (serieus) 2 minuten durende routine, een all-time record voor mij! Eén product dat mijn tijd voor de spiegel heeft verkleind is deze wenkbrauwgel. Toen ik het voor het eerst kreeg wist ik niet goed wat ik ermee moest doen, maar onlangs ben ik het gaan gebruiken als een klein penseel – om de haren te vormen en ook de voorkant in te vullen en te schilderen in de bogen en uiteinden. Het is het beste!

Zo verliefd op shell kettingen en enkelbanden. Alllllll de shells.

Ik heb gemerkt dat PVC-tassen van alle soorten nu populair zijn, moeten we brengen deze terug?

Nog een off-the-shoulder top zoals dit maar in wit linnen!

Houten kralen tassen (zoals deze) omdat ze zo leuk zijn!

We zijn ook aan het maken scrunchies, Linnen broek en Rosé Sangria.

Ik ben net klaar Als je me ziet, zeg het dan niet Hik vond het echt leuk! Een beetje melancholiek maar erg mooi.

Als je geïnteresseerd bent, kun je mijn interview nog een (nieuw) moederschap lezen The Grace Tales.

Vrienden van Brisbane, misschien wil je pakken een leuk paneel waar ik het over heb!

Je bent niet paranoïde, Uw telefoon IS aan het luisteren

Alle mijn inpakken vazen ​​in raffia stat.

We deelden een kamer van de renovatie, deze keer Hoe een kinderkamer te stylen

Zo geïnspireerd om wat te maken uitgesneden moodboards.

Moet het leuk vinden om meer groen aan het huis toe te voegen, Hoe vetplanten te verspreiden zou super behulpzaam moeten zijn!

Hoe u uw galerijwand kunt neerleggen

Van deze houden schappen!

Afbeeldingen dankzij:

Les Eines, Omdat ik verslaafd ben, Wit & Delight, HK Living, Nikki Joiner, General Store, Pandora Sykes, De uitbijter, De uitbijter, De uitbijter, Over het algemeen gedragen, 7pmLinen, Deze Sonny Days, Sarah Shabacon, Augusto BM, The Foraged Fete, Gevangen door Inga, Vanessa Gutiérrez



Lees verder

Het bericht August Faves | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/august-faves-een-paar-en-een-reserve-2/

No comments:

Post a Comment