Monday 13 August 2018

Schoonheidsproducten waar ik dol op ben tijdens de zwangerschap

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Hallo jongens! Veel van jullie hebben gevraagd naar zwangerschaps-schoonheidstips en gezien het feit dat ik aan het einde van mijn leven ben, dacht ik dat het een goed moment zou zijn om mijn ervaringen te delen.

Zwangerschap is een van die hilarische tijden (misschien wel de enige?) In je leven als je absoluut geen controle over je lichaam hebt. Je hebt echt geen idee wat er gaat gebeuren, en ik heb gemerkt dat wanneer je kleding niet past, alles lijdt en je aanzienlijk minder slaapt dan ooit tevoren, een beetje verwennerij op de schoonheidsafdeling gaat loooonggggg . Sterker nog, ik merk dat ik meer geïnteresseerd ben in schoonheidsproducten dan ooit tevoren … wie had dat gedacht? Maar vanwege de complexiteit van het groeien van een mens in jou, ben ik aangetrokken tot voedende, geruststellende schoonheidsproducten die fantastisch ruiken en echt verheffend voelden – en natuurlijk ook niet giftig! Lees verder voor wat me heeft doorgemaakt.

Mijn zwangerschap leegt

Allereerst werden deze prachtige producten waar ik verliefd op werd pas echt een onderdeel van mijn dagelijkse routine na het eerste trimester. In alle eerlijkheid voor de eerste paar maanden voelde ik me alsof ik niets op mijn huid legde, en zelfs mijn favoriete geuren maakten me kokhalzend, dus hield ik de dingen ERG laag in het eerste trimester. Als je hetzelfde probleem hebt, raad ik aan voor een paar eenvoudige, niet geurige producten voor die eerste paar maanden te gaan! Toen ik daar eenmaal doorheen ging en mijn neus ging zitten, begon ik te hunkeren naar heerlijke, natuurlijk ruikende producten die me zouden kalmeren en ontspannen. Hier zijn mijn favorieten!

Pure Jojoba-olie oke dus DEZE is het enige product waar ik tijdens de zwangerschap niet zonder zou kunnen leven. Als ik eerlijk ben, heb ik vrijwel elke huid en stretchmarkeerolie op de markt geprobeerd en vond ik pure, eenvoudige jojoba-olie als de beste – het zakt snel in, het is niet stinkende of plakkerig. Ik kan niet categorisch zeggen of het striae stopt (ik denk dat ze aan het eind van de dag genetica zijn), maar het voedde, verzachtte en gaf mijn huid een glans. Van wat ik heb gelezen, het is niet echt een olie, meer een vloeibare was die talg nabootst, dus (blijkbaar!) Herkent onze huid het als zijn eigen huid en laat het de huid voeden, hydrateren en genezen. Ongeacht of dit gewoon goede marketing is of niet, ik vond het geweldig. Ik ging door 5 of 6 flessen ervan, gebruikend het op mijn buik, borsten, in mijn haar, gezicht, en voeten en benen toen zij gezweld werden. Het helpt dat het geen geur ruikt, want dat maakte het geweldig om altijd en overal te gebruiken. ik gebruikte Desert Essence maar elke jojoba zou doen.

Epsom-zouten Je leest zoveel over de dingen die je wilt als je voor het eerst zwanger bent, en het is nogal moeilijk om aan te nemen hoeveel je lichaam zal veranderen. Overal zeiden mensen 'je raakt geobsedeerd door het bad' en ik kon het niet echt geloven. Snel 5 maanden vooruit en eerlijk dat is alles wat ik wil doen. Tweemaal daags baden is een norm geworden en dit verbazingwekkende epsomzout (genaamd Iedereen Epsom Soak) is een steunpilaar geworden. Het heeft geraniumolie en magnesium dat zo geweldig is voor mij heel gezwollen benen.

Natuurlijke deodorant Ik praat vaak over natuurlijke deodoranten, niet? Het is iets voor mij dat ik moet toegeven. Maar nogmaals, je gaat echt serieuzer nadenken over wat je op je huid legt als je eenmaal zwanger bent, dus natuurlijke deodorant is een geweldige plek om te beginnen. Deze A'kin deodorant werkt echt en ruikt zooooo goed.

Jade Rolling Hallo mijn naam is Genève en ik heb veel te veel tijd aan mijn handen. In het verleden had ik waarschijnlijk de spot gedreven met de gedachte aan het gebruik van een jade roller, ik bedoel dat ik veel meer een 'mep wat vochtinbrenger aan het worden ben'. Maar om eerlijk te zijn, wanneer zwelling ertoe heeft geleid dat uw schoenmaat van 38 naar 41 is gegaan, is een beetje tijd besteed aan het aanbrengen van producten op uw gezicht met een jade roller een welkome afleiding …. En het voelt gewoon ZOOOOOO leuk!

Face Mist Kan ik eerlijk zijn en zeggen dat ik het gevoel heb dat een gezichtsmis een beetje een steekje is? Ik bedoel, wat doet het eigenlijk? Functioneel ben ik niet zo zeker, maar dat betekent niet dat als je zwanger bent, je het niet elke vijf minuten wilt gebruiken. Ik ben geobsedeerd geraakt! Beide John Masters Facemist en de Julique Facemist een steunpilaar geworden in mijn handtas, soms heb je gewoon een spritz op je gezicht nodig als het allemaal te veel wordt.

Lemon & Lime Body Scrub Iets anders waar ik op onverklaarbare wijze geobsedeerd door ben geraakt, is dit John Masters Fresh Lemon & Lime Body scrub. Ik denk dat het de citroen- en limoengeur is waar ik verslaafd aan ben, want het laat me uren fris voelen. Ik merk dat ze in mijn pre-natale yogales vaak een aromatherapie-kaars met citroen of limoen hebben, die mijn liefde voor deze geur alleen maar stolt (en me doet denken dat ik iets opneem!). Ik breng de bodyscrub vaak in bad of onder de douche voordat ik naar bed ga, en merk dat sommige van de oliën op mijn huid blijven zitten nadat ik de scrub heb gewassen en mijn slaap een heerlijke geur geeft.

Simpele haarproducten Toen ik zwanger werd, omhelsde ik eenvoudige en organische haarproducten en gebruikte ik John Masters Shampoo en Conditioner, een pure arganolie voor het defrizzen en een wekelijks Jojoba-haarmasker (masseer eenvoudig in de haarpunten, laat het 's nachts inwerken en was het' s ochtends uit voor heel zacht haar. Voila!).

SPF Iets dat ik meteen meteen zag toen ik zwanger was, was hoeveel pigmentatie er op mijn gezicht begon te verschijnen – ik was een beetje bang dat ik zou eindigen met een pigmentatiesnor (wat heel gebruikelijk is als je een donkerdere huid of een gemengde huid hebt) race-teint). Dus ik begon mijn gezichtsbehandeling met zonnebrandcrème serieus te nemen, waarbij ik meestal een zinkblad gebruikte. Toch heb ik zeker wat pigmentatie opgedaan, maar natuurlijk wacht ik tot het uitpakt voordat ik het in detail heb aangepakt!

Droog poetsen Nog een andere taak waar ik eerder geen tijd voor had, mijn huid strelen was zo leuk om te doen tijdens de zwangerschap, vooral mijn benen en dijen. Ik kan je niet beloven dat het cellulitis zal genezen (mijn dijen op 39 weken zijn behoorlijk hectisch op die afdeling) maar het voelt zeker prettig en het ritueel is erg ontspannend. Ben heeft het onlangs voor mij gedaan omdat ik nergens meer kan komen!

Gezichtsproducten Ik ging vrij minimaal over de gezichtsproducten voor mijn zwangerschap, met behulp van deze Keihl's Cleanser en moisturizer of deze filosofie Cleanser en moisturizer (Ik heb halverwege geruild). Beide sets waren mooi en eenvoudig. Dat gezegd hebbende, ik hou wel een beetje van een beetje verwennen met een John Masters calendula gezichtsmasker die ik aanbreng met een foundationpenseel (ik ben al jarenlang fan van calendula) en mijn zus heeft dit aanbevolen pure cacay olie die ik vroeger mijn huid voedde. Ik ben ook begonnen met gebruiken Trilogie rozenbottelolie wat echt heel voedzaam is!

Over het algemeen kun je waarschijnlijk zien dat ik mijn schoonheidsroutine heb proberen te onttrekken aan eenvoudige, niet-giftige schoonheidsbenodigdheden die erg leuk waren om aan te brengen en echt te ruiken. Ik kan eerlijk zeggen dat dit heeft geholpen om het ongemak van zwangerschap een beetje gemakkelijker te maken. In werkelijkheid heb ik mezelf waarschijnlijk niet veel tijd gegeven om te ontspannen en te ontspannen, maar een paar momenten hier en daar zijn zo leuk geweest!

Ik zou graag willen weten of je beauty-producten voor de zwangerschap hebt gehad / gehad!



Lees verder via deze link

Het bericht Schoonheidsproducten waar ik dol op ben tijdens de zwangerschap verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/schoonheidsproducten-waar-ik-dol-op-ben-tijdens-de-zwangerschap/

No comments:

Post a Comment