Tuesday 7 August 2018

Maak dit DIY lendekussen!

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Wauw. Sinds ik zwanger ben, moet ik zeggen dat mijn waardering voor kussens tot epische proporties is uitgegroeid. En nu dat ik aan het borstvoeden ben (ook wel op de bank bevestigd) zijn kussens en kussens leven. Ernstig.

Een paar van mijn vrienden stelden fancy kussens voor om te helpen bij die ongrijpbare zwangerschapsslaap, maar uiteindelijk besloot ik om mijn centen te sparen en zelf een eenvoudig lendekussen te maken. Uiteindelijk heb ik het elke avond gebruikt. Dus voordat je uitgaat van een vreemd uitziend kraamkussen, probeer dit in plaats daarvan!

Net als een referentie was de stof die we gebruikten 50 "(127 cm) breed en 15" (38 cm) lang. We gebruikten canvasdoek voor de backing.

1

De geweven stof was al op maat gesneden toen we hem kochten, dus we hebben de canvasrug alleen in dezelfde maat gesneden.

2

Speld de rechterkant van je stof aan drie zijden aan elkaar, laat een zijde open voor de stap van het vullen van het kussen.

3

Knip de hoeken af ​​na het naaien, dit zal resulteren in een scherpere hoek wanneer u ze uitknipt.

4

Draai het kussen helemaal naar rechts en vul het met je kussenvulling.

5

Draai de naden van de overgebleven zijde in het kussen en sluit deze met de hand – een onzichtbare steek naaien.

Op zoek naar wat extra comfort om aan je ruimte toe te voegen? Hier zijn nog een aantal doe-het-zelf-artikelen die u misschien interesseren! DIY gooien kussen | DIY fluwelen kussen | DIY lederen kussen

Je kunt dit kussen maken in elke stof die je leuk vindt, wat betekent dat het perfect past bij je interieur, terwijl het ook een redder in nood is voor je rug en heupen. Genieten!



Meer Informatie

Het bericht Maak dit DIY lendekussen! verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/maak-dit-diy-lendekussen/

No comments:

Post a Comment