Sunday 21 July 2019

Twaalf DIY's om de zomer te vieren

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Ik ben terug in Hong Kong jongens! En de zomer is hier absoluut woedend. Het is eerlijk gezegd zo erg. Maar het voelt goed om bij die feestelijke zomersfeer te horen, waarbij iedereen meer aan vakantie denkt dan aan werk. We vertrekken over een paar dagen naar Spanje en ik zou niet meer opgewonden kunnen zijn!

In de tussentijd wilde ik enkele van mijn favoriete zomerprojecten delen, kleine dingen die je kunt doen om echt te vieren. Omdat voordat je het weet, het voorbij is! Excuses aan al mijn lezers daar beneden, jouw beurt zal snel komen, dat beloof ik.

Sippin’

Een pittig, fruitig en niet te vergeten een verkoelende toevoeging aan je zomerdagen, er is nooit een beter moment om naar buiten te gaan en te genieten van een drankje. Ik heb hieronder een paar van mijn favorieten gekoppeld.

Ananas Cup Cocktail | Blood Orange Cointreau Fizz Pops | Fruit ijsblokjes | Fig koeler cocktail | Champagne Lemon Drop Cocktail | Frozen Ice Bucket

Raak het strand

Wat is zomer zonder een duik in de oceaan of een kleurtje bij een zwembad? Hier is om een ​​beetje DIY aan je zwemmers te geven.

Badpak met veters | DIY Convertible Romper

Leef het leven van de picknick

De geur van vers gemaaid gras op een onbewolkte dag, ik ben er vrij zeker van dat dat een picknick vereist. Als je een beetje tijd hebt om je mouw te sluiten, waarom zou je er dan iets mee maken? hier hoopt dat je geen hooikoorts krijgt!

Hoe een heerlijke schotel te maken | DIY Tasseled Rug | Geborduurde picknicktas

Recepten

De zomer is om je over te geven, praat niet eens met me over een zomerlichaam. Breng al het lekkers naar voren dat ik zeg, inclusief een paar van mijn favoriete recepten hieronder. Genieten!

Gekruide ijskoffie | Berry Chia Jam | Kokos en framboos gebakken donuts



Lees verder via deze link

Het bericht Twaalf DIY's om de zomer te vieren verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/twaalf-diys-om-de-zomer-te-vieren/

No comments:

Post a Comment