Wednesday 3 July 2019

Faves en mijn maand in juni

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Kun je geloven dat het al halverwege het jaar is?

De eerste juli is slechts een paar dagen verwijderd en ik kan het echt niet geloven. Blijkbaar vliegt de tijd wanneer je plezier hebt, of, de eerste 365 dagen na het krijgen van een baby!

Mijn maand

Deze maand was zo opwindend thuis, met Frankie die zo snel opgroeide. Ze is zo aan het kletsen en ik denk dat ze snel zal gaan lopen. Gek! Het is grappig, het was bijna makkelijker om de hele dag naar de studio te gaan toen ze heel klein was, nu heb ik het gevoel dat ik veel mis wanneer ik aan het werk ben. Maar ik hou ervan in de studio te zijn en creatief te worden, dus het is allemaal een balans. Of een poging om er een te vinden!

In de studio gesproken, we hebben de afgelopen weken aan heel leuke inhoud gewerkt, veel creatieve projecten, waarvan de meesten video zijn, iets waar ik zo enthousiast over ben om meer mee te experimenteren. Houden jullie van video? Het duurt zo (zo) veel langer om een ​​geweldige video te maken, maar ik houd er persoonlijk van om projecten en tutorials tot leven te zien komen. Ik kijk er naar uit om er een paar in de komende weken te delen!

READING / DENKEN

Een belangrijke herinnering daaraan reizen is zoveel meer dan alleen maar 'the shot'.

Deze maand las ik Gesprekken met vrienden en The Lost Flowers of Alice Hart.

Ik heb ook net gelezen Het slimme darmdieet. Ik praat hier niet veel over, maar ik ben geobsedeerd door het micro-biome en dit boek bevat een zeer gedetailleerde bespreking van verschillende darmbacteriën, iets dat niet gemakkelijk te vinden is. Ik heb me al aangemeld Ubiome profiel!

Hoe 'Vrouw' werd een meme.

Niets is meer getweaked dan de IG bio.

De het monetiseren van verlovingen, geboorten en alles daartussenin.

Deze lichaamsbeeld podcast.

Het internet.

Ps. kreeg onlangs een New York Times-abonnement, ik luister dagelijks naar The Daily en lees graag de meer gedetailleerde artikelen.

DRAGEN

Kleuren, zelfs ik ben verbaasd dat ik aan mijn kledingkast toevoeg.

Kocht deze hoed wat, hoewel het duurder is dan een eenvoudige hoed, ik ben opgewonden om het te dragen en zal zeker oppassen dat ik het niet alleen in mijn koffer vastloop 🙂

Ik wil er nog een maken van deze jurken en deze broek voor mijn reis naar Spanje.

Mijn favoriete badkledingmerk Peony is uitgebracht een nieuwe collectie volledig gemaakt van duurzame stoffen. Zo blij om dit soort veranderingen in de industrie te zien!

Net gekocht deze van een verkoper op Depop (mijn maat was uitverkocht). Ik ga zo graag meer kopen op tweedehands sites!

MAKING

Maak deze hangende plank.

Ik ben nog steeds dol op polymeerklei en ik denk dat ik binnenkort nog meer projecten ga proberen! In de tussentijd, Maak dit.

Ik heb zoveel DIY's gemaakt voor een groot project waaraan ik werk, ik zal binnenkort meer delen en ik kan niet wachten.

Hoe prachtig zijn deze geperste bloemen?

NESTING

Het krijgen van al het ontwerp voelt aan dit prachtige huis. Misschien is het tijd om mijn ruimte over te zetten naar iets meer minimaal?

Die deur en hoe we het hebben gemaakt.

Tips en trucs om te winkelen in een tweede winkel.

Mijn moeder was er kapot van toen we geen glazen stenen in onze studio hadden gestopt …. Ze houdt van hen. Misschien moeten we hebben?

Mama Life

In het geval dat u uw bubsgarderobe wilt bijwerken, Ik ben dol op deze site. Ik heb er eerder over gesproken, maar ik heb onlangs een paar prachtige, kleine leren Chloe-sneakers (de eerste schoenen van Frankie!) Bij elkaar gepakt en ze zijn zooo schattig.

Afbeeldingen dankzij:

Bonny V. | West Elm Australië | Margoandme | domino | West Elm Australië | Frankie | Gabby Gomez | Op maat gemaakte PR | domino



Meer Informatie

Het bericht Faves en mijn maand in juni verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/faves-en-mijn-maand-in-juni/

No comments:

Post a Comment