Monday 17 December 2018

Vier creatieve cadeaupapierideeën om dit weekend te maken

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Je hebt waarschijnlijk gemerkt dat ik door de jaren heen heb geprobeerd mezelf uit te dagen om zo creatief mogelijk te worden met het inpakken van cadeaus.

Het beste gedeelte? Ik heb geconstateerd dat je met een paar dingen die je waarschijnlijk al thuis hebt – een paar restjes stof, of wat papier of karton – je iets moois kunt maken waarvan je echt nooit wilt dat het wordt uitgepakt! Lees verder voor een paar ideeën om uw geschenkverpakkingsspel op te zetten en creatief te worden.

Ik durf te wedden dat je niet dacht dat een beetje papier en een beetje draad zo'n prachtig cadeau-idee zou kunnen evenaren. Het beste aan deze verpakkingsstijl is hoe opgewonden je giftee zal zijn om hem open te breken! Lees de volledige zelfstudie hier. Er is ook een hartvormige versie hier voor de liefhebber in je leven.

Stoffen verpakken

Handen omhoog als je heel veel stukjes stof in huis hebt? Ik weet dat ik het doe. Dus in plaats van ze in een stapel te laten vallen, waarom niet gebruiken om een ​​paar kerstcadeaus in te pakken? Deze traditionele vorm van inpakken komt via Japan, en hoewel ze meestal veel delicater zijn dan de mijne, laat het gewoon zien dat stoffen er geweldig uitzien wanneer ze worden gebruikt als verpakking, ongeacht je vaardigheidsniveau. Pak de tutorial hier.

Label Maker Wrapping

Eenvoudig bruin papier is een geweldige plek om te beginnen met inpakken en het kan op zoveel creatieve manieren worden bijgewerkt. Een voorbeeld hiervan is het gebruik van een labelmaker van een oude school om wat woorden aan het papier toe te voegen en een persoonlijk tintje te geven. Bekijk meer hier.

3D Star-geschenkdozen

Wat is beter dan je gemiddelde inpakpapier? Wanneer het ook als decoratie kan worden gebruikt! Ik ben er dol op hoe een eenvoudig vouwen van karton de ster tot leven kan brengen! Zie hoe u deze zelf kunt maken hier.

Ik hoop dat jullie allemaal van het feestseizoen genieten!



Gevonden op

Het bericht Vier creatieve cadeaupapierideeën om dit weekend te maken verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/vier-creatieve-cadeaupapierideeen-om-dit-weekend-te-maken/

No comments:

Post a Comment