Sunday 11 November 2018

Juli Faves | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Hallo jongens! Tijd voor nog een maandelijkse faves post.

De post van deze maand is zwaar, ik heb veel tijd gehad om op internet te surfen en me te laten inspireren door artikelen en ideeën die ik zie. Het lijkt erop dat het hebben van een baby bij je blijft terwijl je de hele dag op de bank doorbrengt, heeft zijn voordelen! Juli is in een beetje een waas overgegaan, de eerste paar weken verliet ik nauwelijks het huis, maar ik ben blij om te zeggen dat ik me goed genoeg voel om te beginnen met uit te wagen, terug te komen in een paar lage impact wandelingen en Frankie mee te nemen voor de rit! De laatste paar dagen voelde ik me ook heel geïnspireerd en klaar om creatief te worden … Nu, als Frankie maar lang genoeg zou slapen om iets gedaan te krijgen.

vervelend

Ik ben dol op de romantische jurk met pofmouwen en de topstijlen die ik overal heb gezien – ik wil een villa in Toscane huren! Hier zijn een paar faves: deze zwarte mini, deze rood en wit gestreepte top (en in blauw en wit!), deze prachtige rode en witte polkadot top, En deze witte kanten jurk.

Zoooo die alles geel voelt en nu oranje verbrandt, is er nog iemand anders in? Hier zijn een paar jurken die ik van plan ben om te dragen op mijn volgende tropische vakantie: deze gele kanten maxi, deze gele jurk, tzijn prachtige gebrande oranje jurk (komt in zooo veel kleuren!).

Als je nog niet in hars bent, is het misschien tijd om het uit te proberen? Een paar harsoorbellen (zoals deze, deze, deze of deze) zijn een nieuwe favoriet van mij.

Bij toeval vinden dit tasmerk een paar jaar geleden in Tokio, heb ik niets gekocht, maar de prachtige geweven leren ontwerpen zitten vast in mijn gedachten. Welke zou jij kiezen?

Lezing

ik lees gewoon dit boek en vond het zo leuk!

"Er gebeurt niets goeds na 2 – 1 – 12 … 11?". Klinkt bekend? Misschien loop je er doorheen sociale menopauze?

maken

Jongens, ik ben zo geïnspireerd om creatief te worden, iets dat een beetje een uitdaging is, omdat ik voornamelijk vastzit aan de sofa die Frankie voedt! Maar het voelt fantastisch om enthousiast te worden over het maken en creëren, na de uitputting van het derde trimester.

Onlangs mijn eigen vaaslamp gemaakt met behulp van een lampenset (van deze website)! Dus zo leuk en enthousiast om meer te delen.

Sooo geïnspireerd om wat meer projecten voor kleine Frankie te maken, momenteel in de maak? Een koperen mobiel, een prachtige linnen luifel en twee nieuwe outfits.

Nu ik geen klap heb, ben ik zo klaar geweest om terug te gaan naar een linnen hoge taillebroek (zoals deze), denk ik een nieuw paar zal oprollen!

Echt geïnspireerd om wat te schilderen! Een reden hiervoor is dat ik een hele hoop heb gekocht frames van Urban Outfitters en toen ze kwamen, kwam ik tot de conclusie dat ze allemaal de verkeerde maten hadden voor de kunst die ik heb (hallo babyhersenen), wat betekent dat ik er een paar van mezelf moet maken. Kunstwinkel hier kom ik. In een parallel universum Ik zou zo kunnen schilderen… Een meisje kan dromen!

nesting

Zijn gevallen voor alle dingen met betrekking tot gedroogde bloemen – met name de grillige vibes van verwennen grassen en gedroogde palmbladeren. Verwacht hier zoveel meer van te zien.

LIEFDE het hoofdeinde van dit bed, denkend dat het een beetje doe-actie nodig heeft, vind je niet?

Je weet dat je oud bent als je enthousiast bent over nieuwe handdoeken. Ik heb wat prachtig opgepikt gebreide wafels van Zara Home en ze zijn zo luxe!

Net toegevoegd deze schaduw van linnen lakens naar mijn selectie, zo mooi!

Bananenpannenkoek geurkaars? Meld me aan!

ik wil deze pool zo slecht.

Mama-life

Ik wacht geduldig op mezelf en Frankie om voldoende hersteld te zijn om te gaan zwemmen, en plan al die bijpassende badpakmomenten (zielig weet ik).

Frankie's kinderdagverblijf heeft zeker een thema (Ik weet zeker dat ze een grote fan is van boobies!), Dus natuurlijk wil ik er echt een krijgen deze op maat gemaakt. Je stuurt een selfie van je eigen tieten en de keramiste maakt een pot voor jou!

ik vond leuk deze.

Afbeeldingen dankzij:

Hazel en Folk, Hazel en Folk, Spel Byron Bay, Gelaagde vintage, Nikki Joiner, Audrey Rivet, Justina Blakeney, Het Joshua Tree House, Met Jean, Markt Marche



Meer lezen

Het bericht Juli Faves | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/juli-faves-een-paar-en-een-reserve-2/

No comments:

Post a Comment