Thursday 29 November 2018

Frankie's Gallery Wall | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Een van de dingen waar ik het meest enthousiast over was, was Frankie's kamer versieren.

Ik weet het, het is een beetje een cliché dat ik het idee zo leuk vind, ik bedoel het is duidelijk voor mij in plaats van voor haar – na 5 maanden denk ik niet dat ze het merkt! Maar als ik de afgelopen maanden iets heb geleerd, is het dat je eigenlijk gewoon alles moet doen wat goed voelt.

Ik heb dingen verzameld en gemaakt om lange tijd aan haar muur te hangen. Ik zou graag zeggen dat het erom ging het perfect te krijgen, maar in werkelijkheid was het leven zo hectisch dat ik gewoon niet de tijd heb gevonden om alles op te zetten. Dus vervolg mij! Wat ik wilde was dat alles aan de muur een beetje een sentimentele betekenis had, dus in veel opzichten is het net een plakboek dat je recht voor je ziet. Hier is een overzicht van wat ik op haar muren heb gezet.

Frankie's ziekenhuisarmband

Ik overwoog dit in haar babyboek te plaatsen, maar ik wilde het ergens neerzetten waar ik het zou zien en daarom besloot ik het in te kaderen. Ik gebruikte een stukje oranje papier als achtergrond en stopte het gewoon tussen dat en het glas. Ik kijk er graag naar!

Inpakpapier

Het voelt zo verkeerd om mooi inpakpapier te gooien, dus ik was heel blij een manier te vinden om het weer te geven. Deze komt van Bens tante en (als je goed kijkt) is hilarisch! Ik knip een deel van het pakpapier net zo groot uit als het frame en leg het op de muur.

Baby kaarten

Idem voor de babykaarten, mensen spenderen zoveel tijd en energie aan kaarten en het is stom als ze net stof verzamelen in een la. En wanneer je vriend is verlost van dure Rifle Paper Co-kaarten, gaan ze zeker op de muur. Om dit te doen, heb ik gewoon de achterkant van het frame met wat contrastpapier omlijnd en de kaart vervolgens in het midden geplaatst en het frame samengevoegd. Gemakkelijk!

Kleding stof

Je weet dat ik fan ben van het inlijsten van stof, dus hopelijk haat je me niet omdat ik een draagtas heb gesneden die ik in New York van Catbird heb gekregen voor de muur. Ik heb zoveel draagtassen en voelde dat ik deze niet genoeg liefde gaf, vooral gezien hoe schattig die zwaanillustratie is, en ik denk dat hij perfect op de muur werkt!

prints

Oke, er zijn nogal wat van mijn favoriete afdrukken in de kamer van Frankie. Je zult een borstthema opkomen … Het is Franki's favoriete ding op dit moment haha. ik heb deze en deze voor de muur. Ik heb er ook drie Jasmine Dowling prints op de muur. Ik heb ook een antieke bootfoto op de muur gezet!

Ollie illustratie

Een paar jaar geleden Belinda deed een illustratie van Ollie en ik moet zeggen dat het nog steeds een favoriet is. Het moest aan de muur gaan!

Hong Kong-kaart

Eindelijk, mijn meest recente toevoeging aan de muur is de kaart van Hong Kong uit Mapiful. Ik ben dol op deze website. Hiermee kunt u uw eigen locatiekaart op maat maken, op elke schaal en esthetiek die u maar wilt. Het is zo'n geweldig idee. Psst pakt 10% korting wanneer u de code 'apairandaspare10' gebruikt.

Heb je nog andere ideeën over wat ik zou kunnen toevoegen?



Gevonden op

Het bericht Frankie's Gallery Wall | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/frankies-gallery-wall-een-paar-en-een-reserve/

No comments:

Post a Comment