Tuesday 26 June 2018

June Faves | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Hey lovelies!

Man, waar is June naartoe? Voor mij was het een waas van acupunctuurafspraken, bergop lopen, nesten (hoewel ik mezelf niet opruimde zoals de meeste vrouwen doen) en gewoon in het algemeen plannen voor de komst naar een nieuwe kleine! De laatste paar weken waren moeilijker dan ik had verwacht, alleen het puur gewicht van de baby heeft echt een tol van me gevraagd, maar dat betekent niet dat ik niet veel dingen vond die ik leuk vind en die ik met je wilde delen. Lees verder voor mijn June Faves!

Wearing

Alles wat ik op het moment aan het dragen vind is een hoog getailleerde linnen broek en crop tops … Twee dingen die ik absoluut NIET KAN dragen. Hahaha. Als ik kon zou ik deze dragen. Je kunt ook je eigen maken met mijn tutorial !

We verkopen snel uit de naakte eenvoudige sandalen ze zijn zo perfect voor de zomer!

Beaded bags overal en ik ben LIEFHEBBEND voor ze … Zou ik zelf moeten maken?

Schoonheid

Ik heb alle mijn favoriete zwangerschaps-schoonheidsproducten gedeeld.

Ik heb de Bobbi Brown shimmer brick gekregen palet met beperkte oplage en ik ben zo verliefd. Te veel kan je een beetje op een maanlicht laten lijken, maar eigenlijk ben ik daar wel bij betrokken.

Ik heb al die tips en trucs voor krullerig haar gecompileerd die zovelen van jullie me op Instagram gaven. Ik heb ze allemaal uitgeprobeerd!

Making

Ik heb op dit moment zo iets voor lampen, en ben dol op het idee om er zelf een paar te maken met behulp van vintage vazen. Ik vond een paar DIY-lampensets online en het lijkt vrij eenvoudig …

Ik ben zooo info raffia en deze DIY raffia-flessen zijn zo schattig.

Voor het geval je op zoek naar wat doe-het-zelf, waarom dit niet proberen? Doe-het-zelf-rok rok ?

nesten

Heb je de [[eerste foto's] [[eerste stal] [] van de huisvernieuwing vernomen? We deelden ook de Behind the Scenes of the Construction en ons Materials Palette !

Er is iets waardoor ik een penseel wilde pakken en beginnen te schilderen … Waarschijnlijk klinkt het als een pijp droom omdat ik binnen een half uur een baby heb maar een meisje kan dromen.

Over schilderen gesproken, ik ben absoluut dol op deze citroenboommuur die de Createaholic op deed. Prachtig!

Wil je je badkamer in een spa veranderen? Probeer deze planten !

Zoooo veel kunst die ik nu heb begeerd … Nikki Joiner en Amanda Shadforth om er maar twee te noemen.

Roaming

Ben en ik zijn al vurig bezig met het plannen van onze reis na de zwangerschap … Ook al hebben we geen idee hoe de baby eruit zal zien. Dit kleine plekje is ideaal !

Ik begon al mijn gidsen voor New York te delen, ik weet dat het erg laat is, maar gelukkig laat ik mijn broer daar wonen om me wat te geven datum info!

Dit is alles wat mijn dromen uitkomen nu.



Bronnen

Het bericht June Faves | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/june-faves-een-paar-en-een-reserve/

No comments:

Post a Comment