Thursday 3 May 2018

April Faves | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Wow. Gewoon wow. Ik kan niet geloven hoe snel de maanden voorbij zijn gevlogen!

Toen ik voor het eerst zwanger raakte, voelde het alsof mijn vervaldatum een ​​eeuwigheid ver weg was, maar nu zijn we drie maanden weg en, yep, het is crunch-tijd. Ik heb een serieuze hoeveelheid geboorteprepa te doen (yoga, pilates, lessen, enz. Enz.) En ook een berg die klaar is om tijd vrij te hebben na de bub, ik weet gewoon dat de komende paar maanden in het knipperen voorbij zijn van een oog. In de tussentijd wilde ik enkele van mijn favoriete ontdekkingen van de afgelopen maand met je delen. Veel plezier!

Dragen

Ik heb enkele van deze nieuwe linnen stukken in de gaten gehouden … Deze [jumpsuit en [1945969] a-lijn jurk zou kunnen werken voor maanden 8 en 9 van de zwangerschap toch? * Maten omhoog * (ps grijp 10% korting met gebruik van de code 'apasxgrana').

Mijn vriend Amanda Shadforth (van Oracle Fox) heeft zojuist een ongelooflijk project gelanceerd, meld je aan voor meer informatie! [19659006] Making

Het was een creativemonth in april! We maakten Leren kussens Gedroogde bloemen t hij het eerste stuk in mijn zwangerschaps-kledingkast Oorbellen met fringandoorn en veel DIY's die we zetten de renovatie in, dus ik zal die binnenkort delen!

Ik heb ook geleerd hoe te bakken ! Ik heb altijd van koken gehouden, maar de wetenschap van bakken is me ontgaan …

Op zoek naar een paar nieuwe seizoensprojecten? We hebben je gedekt! Waarom niet dit proberen DIY Wrap Top DIY linnen omslagrok DIY strandhanddoekriem DIY crossback-jurk .

Dit hele hele weekend lang eten

Schoonheid

Ik heb onlangs veel lekkere natuurlijke producten gevonden en ben dol op hoeveel manieren je eenvoudige Jojoba-olie kunt gebruiken – haar, gezicht, strekkende buik . Overal!

Een andere verbazingwekkende natuurlijke deodorant op de radar en ik vind het heerlijk.

Zo'n tien jaar geleden ontdekte ik de flikkeringsteen van Bobbi Brown en heb ik hem sindsdien gekocht. Op het moment leek het een grote kostenpost (en het is niet goedkoop), maar het laat je echt gloeien. Ik heb gemerkt dat ze een uitvergrotingseditie van uitpak hebben … Het zit in mijn winkelwagen.

Heb mijn eerste etherische oliediffuser gekocht. Alles wat ik heb gelezen, zegt dat het goed is voor de geboorte, dus ik dacht: waarom niet vroeg beginnen? Tips zijn zeer welkom.

Lezen

Heeft Algorithms persoonlijke smaak verpest? Een behoorlijk lang artikel, maar eentje die weerklank vond: algoritmen zijn zo goed in het tonen van dingen waarvan ze weten dat we ze leuk zullen vinden, maar gaat dat ten koste van het ontdekken van nieuwe, andere dingen? Absoluut een reden om offline te gaan als je op zoek bent naar inspiratie!

10 Schoonheidstechnieken (gebruik dit in het echt niet).

Heb je goede boek-aanbevelingen?

Broedmachine

Alles gebeurt met de renovatie. Bedankt voor je hulp aan kies het tegelpatroon ! Zoveel geweldige ideeën daar.

Viel voor dit fantastische merk . Ik wil alles. En deze rondleiding door hun studio is 100% doelpunten.

Het voelt gewoon verkeerd om op iets anders dan linnen te slapen tegenwoordig, en er zijn een paar fantastische merken op mijn radar … Hoe prachtig is dit kleur ?

Ik wil de verbazingwekkende glas- en plantmuur recreëren in het bovenstaande moodboard, ontdekt via Kate Lavie's Instagram-verhalen .

Altijd meer kunst aan huis toevoegen, en nogmaals Ik ontdekte een nieuwe liefde via Instagram – Maria Laura Fendi . Zo mooi!

Ik volg de nieuwe thuisvernieuwing van Mandy Moore door Sarah Sherman Samuel, en ik ben er dol op! Deze sneak peek van de logeerkamer liet mijn doe-het-sappen stromen.

Love een prachtige ruimte die zich ook in beleefd voelt (soms kan het aanvoelen als een ruimte die geweldig is in foto's maar niet zo comfortabel voor het echte leven).

Hoe denken we over cactusbladeren als decor ? Ik hou van, maar ben noemt ze lege scrotums 😐

De tegels in dit huis zijn A ++

Roaming

Reizen is de afgelopen maanden wat vertraagd tijdens het renoveren en ook klaar voor de komst van de bubs. Dat betekent niet dat een meisje niet kan dromen! Kan niet wachten tot bub oud genoeg is om met ons mee op avontuur te gaan … Samen met de gekke bergen dingen die je nodig hebt voor baby's #packlight.

Ik wil gaan hier !

A kleine vlucht hier zou nu goed gaan.



Bronnen

Het bericht April Faves | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/april-faves-een-paar-en-een-reserve/

No comments:

Post a Comment