Saturday 7 September 2019

Augustus Faves & mijn maand

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Oh hallo september! Ik heb je daar niet gezien. Ik had het gevoel dat het mei was of zo, en dan, als bij toverslag, daar ben je.

Augustus was een maand van ultieme hoogtepunten en ook ultieme dieptepunten. Maar dat is hoe het leven soms is, toch? Het begon met onze reis naar Mallorca, wat de hemel was! We hebben echt zo'n fantastische reis gehad en ik kon mezelf uitleven in een beetje offline tijd – het was goddelijk! Ik ben druk bezig geweest met het samenstellen en mijn tips voor dit prachtige kleine eiland, inclusief alle plaatsen waar we zijn gebleven die jullie blijven vragen. Komt binnenkort. Ik was ook bezig met een paar grote veranderingen die binnenkort naar deze site komen, ik kan niet wachten om meer met je te delen …

Maar bij thuiskomst werd Frankie getroffen door een vreselijke griep (het griepseizoen in Australië) waardoor ze twee keer in het ziekenhuis belandde. Het was mijn eerste ervaring met het hebben van een ziek kind en het was gewoon zo triest om haar zoveel pijn te zien en niet te kunnen helpen, of zelfs echt te weten wat er mis was. Gelukkig lijkt ze er het ergste van te hebben meegemaakt. Maar dat testte mijn meestal optimistische zelf zeker. Gelukkig had ik mijn vrienden en familie om me heen voor steun!

Lees verder voor een aantal nieuwe en opmerkelijke dingen voor mij deze maand.

Lezen luisteren

Ik hield van deze aflevering van Dames, we moeten praten, helemaal over het maken van vrienden als volwassene.

Deze maand ben ik klaar Drie vrouwen en ook Stad van meisjes. Ik vond Three Women volkomen boeiend, het is een ‘onderzoek naar de wens van vrouwen’. De verhalen van de drie vrouwen zijn schrijnend en somber en ik kon het niet neerleggen. Ik vond het ongelooflijk melancholisch en voelde ook dat het een heel enge (hoewel boeiende) kijk was op de wens van vrouwen … City of Girls was … Fijn. Ik vond sommige elementen leuk, maar vond de verhaallijn een beetje zwak.

Denk je dat ambacht kunst is?

ik hou echt van Esther Perel (de raadgever van het beroemde paar), en ik hield van haar gesprek over Conversaties. Ik vond het echt inzichtelijk over relaties en meer board dan haar gebruikelijke podcasts.

Net besteld De wereldwijde veganist. Ik ben geen veganist, maar ik ben dol op het integreren van plantaardige recepten in mijn dieet meer!

ontdekt Eva Victor en ik heb het uren gedaan.

maken

Hoe heb ik daar net van gehoord deze? Nu droom ik van mijn volgende creatieve vakantie.

Ik ben momenteel zo geïnspireerd door tegels met patronen, dat ik onze buitentafel wilde betegelen. Daarover binnenkort meer!

Maken deze eenvoudige shell kaarsen.

ik maakte deze eenvoudige plankfotoweergave als onderdeel van een serie met Canon.

nesting

Ik doe een beetje opfrisbeurt aan onze hoofdslaapkamer, die ik later in de week zal delen.

Alles liefhebbend over dit geweldige hotel. Moet zo snel mogelijk beginnen met het schilderen van bogen.

Ik ben zo verslaafd aan mooie vintage boeken, deze zijn verbluffend.

Tips en trucs voor het kiezen van een bank.

Buying

Ik ben niet Gen Z maar ik wel helemaal in Depop.

ik hou van de nieuwe mini-collectie van Zulu & Zephyr (komt later deze week uit!), ik kocht de zeemeerminshort voor Frankie.

Ik brak omhoog deze linnen jas, Ik vond dat het tijd was om dit aan mijn kast toe te voegen. 🙂

Uitproberen deze nieuwe huidverzorgingslijn. Het was geweldig!

Afbeeldingen via: Alyssa in de stad, Sarah Shabacon, Domino Magazine, Lonny Magazine, Anchor Ceramics.



Lees verder via deze link

Het bericht Augustus Faves & mijn maand verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/augustus-faves-mijn-maand/

No comments:

Post a Comment