Saturday 9 February 2019

Faves van januari

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Kun je geloven dat de eerste maand van het jaar bestrooid is?

Dat vloog voorbij! Deze maand was een drukke maand, we zijn weer een tijdje in Hong Kong en ik ben druk bezig geweest met het strategiseren van mijn bedrijf en me te concentreren op 'Growth' (mijn woord van het jaar). Maar ik probeer de druk op mezelf te matigen – ik blijf mezelf eraan herinneren dat 'je alles kunt hebben, maar niet alles tegelijk'. Ik ben ook een beetje afgeleid geweest door na te denken over authenticiteit, soms angstig dat er niet meer zoiets bestaat – de hoop oplichters in de media laat me dit nu denken – maar meestal verzekerd in de wetenschap dat alles wat we hebben is onze principes (en reputatie). Ik zal je daarover berichten!

Faves van januari

Lezen / denken

Nooit Scam Season beëindigen. Serieus, deze schrijver genageld alles waar ik over heb nagedacht (inclusief: al die oplichters misten charisma!). Ps. heb je gemerkt dat bedrieglijke kunstverhalen de nieuwe ware misdaad lijken te zijn? Fyre fest, Bad Blood, Anna Delvey, Billion Dollar-walvis. De mind boggles!

Meer over authenticiteit: beloof een paar dollars om te lezen De authentieke leugen wanneer het uitkomt.

Een tot nadenken stemmend stuk binge tv kijken… Toen ik opgroeide, mocht ik alleen een uur tv kijken per week en het moest educatief zijn (mijn ouders hebben de tv-kamer afgesloten), maar ik maak het nu echt goed! Maar dit artikel leverde zoveel vragen op en maakte me aarzelen om naar de afstandsbediening te reiken …

Hier zijn alle boeken die ik recent heb gelezen!

Een paar jaar geleden leek vintage shoppen van de kaart te vallen, in het voordeel van 'momenteel te koop' items (die mogelijk gelieerd zijn aan een partner), maar zo blij om te zien dat deze opnieuw verschijnen. Ik was dol op dit artikel!

maken

Ik ben terug op de granolatrein! Ik heb elke zondag een gigantische batch gemaakt, het is zo goed!

Oproep aan alle plantenliefhebbers! Hier zijn een paar projecten Misschien vind je het leuk. Heel hard voor deze topen zooo wil je er een maken!

Wees creatief in 2019!

vervelend

Ik heb onlangs heb deze gekocht, na een tijdje te hebben gesommeerd en over hen heen gegooid. Maar om te ontvangen, maar laat je weten hoe ze passen (of niet, lol).

Mijn vrienden zijn begonnen een prachtig resort draagt ​​merk, casual en ontspannen en perfect voor de borstvoeding mama!

nesting

Tips en trucs voor decluttering.

Houd van het idee om midden van de eeuw en rotan details te mengen – dit tafeltje is perfect!

Iets tapijt geïnspireerd, ik doe mee … Doe er een vloerkleed op is helemaal mijn motto … Dit kunstwerk heeft mijn naam erop.

Mama-life

Mijn eerste (langzame) reis plannen zonder Frankie! Gezien Marokko of Jaipur …. Gedachten?

Faves van januari
Faves van januari

Faves van januari
Faves van januari

Faves van januari
Faves van januari

Faves van januari
Faves van januari

Afbeeldingen dankzij:

Hawkins New York | Pandora Sykes | Oksana Silchuk | Koop Super Marché | Appartementtherapie | Rachel Saunders Ceramics | Olivia Lopez | Jordan Santos | Bijna 30 | Condé Nast Traveller

De post Faves van januari verscheen als eerste Een paar en een reserve.



Bronnen

Het bericht Faves van januari verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/faves-van-januari/

No comments:

Post a Comment