Monday 9 April 2018

Maart Faves | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Hey guys! Kun je geloven dat er nog een maand voorbij is gegaan?

Tussen het renoveren door, het lezen van 790370 boeken over zwangerschap en moederschap en urenlang proberen om outfits te vinden die voor dit nieuwe lichaam werken … de maand is voorbij! Ik ben weer enthousiast om de dingen die ik deze maand ontdekte en heb geliefd met jullie te delen.

Het dragen van

Zwangerschapsdressing was echt moeilijk om mee te beginnen, maar ik snap het al snel! Hoewel elke dag een nieuwe uitdaging is … Met name in de BH-afdeling.

Ik heb alles gehad over een mooie leren geweven hiel nadat ik een vintage paar op een markt had, maar heb ook deze [degenenuit in de gaten gehouden en deze mooie flats .

Ontdekt dit prachtige kledingmerk Little Tienda en draagt ​​momenteel deze jumpsuit bij herhaling. Ik weet dat zovelen van jullie tijdens de zwangerschap tegen hen hebben gewaarschuwd, maar ik moet zeggen dat ik een fan ben … Dus klaag voor mij 🙂

Grana heeft een prachtig paar flatfronted silk shorts aan hun collectie toegevoegd en ik snauwde een paar!

Verfraaiing

Wanneer kledingopties een beetje uit de hand lopen, lijkt het alsof ik me tot schoonheid wend. Deze maand ging het over het uitproberen van nieuwe dingen die ik al jaren in mijn hoofd heb, maar waar ik niet aan toe gekomen ben.

Ik heb eindelijk een penseel gekocht in een poging om zwangerschapscellulitis te beteugelen … Niet zeker als het werkt, maar dit meisje zal alles proberen, het voelt goed hoe dan ook.

Ik heb ook net een jade roller gekocht waar ik zo verliefd op ben – ik gebruik het graag op de plane.

En ik heb eindelijk mijn handen op een natuurlijke deodorant die lijkt te werken. Ik zal over enkele maanden verslag uitbrengen over hoe het gaat!

Making

Jullie hebben me zoveel goede ideeën gegeven voor DIY's voor mijn zwangerschapskleren . En wat praktisch advies over hoeveel je moet plassen als je in de duff zit (weet ik het niet!). Ik ben een paar stijlen aan het maken en ik kan niet wachten om met jullie te delen.

Deze maand hebben we ook gehaakte raffia gemaakt, een prachtige omslag van linnen en een prachtige bloemenballon workshop . Februari was kort maar krachtig.

Lezen

Ik ben helemaal voor gezond eten, maar hou er echt van om het echt te houden als het om voeding gaat. Dat is waarom ik van dit artikel hield, een no-BS benadering van goed eten. Kortom, eet meer groenten en je hebt geen van de dure / trendy dingen nodig. Hoewel ik graag nieuwe dingen probeer te proberen!

Ik heb alle boeken gedeeld die ik in de afgelopen 12 maanden heb gelezen en als je geïnteresseerd bent, ben ik dit aan het lezen Joyce Carol Oates-boek (Ik ben een grote fan van korte verhalen).

Nesting

Whoa! Het huis komt dus snel langs. We hadden een vrij strak schema voor de renovatie, ongeveer 3 maanden, en het gebeurt zo snel. Het is moeilijk om bij te houden! In maart hebben jullie ons geholpen bij het kiezen van het kleurenpalet (zooooo veel geweldige opmerkingen hier en ik voel me alsof jullie me allemaal zo goed kennen!), Ik sprak over ontwerpideeën voor de minst bedachte (maar een van de belangrijkste) ruimtes in het huis deelden we wat enge foto's van sloopdag en ook de volledige plannen voor het huis . Whew!

Ik ben een keramiekverslaafde en heb onlangs meer uitgegeven dan ik zou willen toegeven op bekers en kannen uit Yucca Stone Ceramic s. Gah wil alles!

Wanneer je aan het renoveren bent, gaat de originele originele kunst op een achterbank zitten, maar ik heb zoveel fantastische afdrukken online ontdekt. Deze kunstenaar doet zulke koele ruimtes dat ik wil reizen!

Roaming

Zika heeft een beetje een demper gezet op onze reisplannen voor het jaar, het lijkt erop dat er maar een paar bestemmingen zijn die u kan reizen naar wanneer je zwanger bent deze dagen. In plaats daarvan bewaar ik een enorme map met plaatsen waar we naartoe gaan zodra de bub is geboren …

Dit café ziet eruit als een soort plaats.

Zoals jullie weten, is India bij de boven op mijn bucketlist, en Vanessa's recente reis daar had me elke dag plaatsvervangend voor curry. Dit ongelooflijke wasstation in een weeshuis (!) Vat mijn liefde voor de schoonheid en inventiviteit van dit land samen.

Afbeeldingen uit Hey Davina Instagram The Haute Pursuit , Remodelista, The Jungalow Boutierre Girls .



Bronnen

Het bericht Maart Faves | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/maart-faves-een-paar-en-een-reserve/

No comments:

Post a Comment