Sunday 15 April 2018

Januari favorieten | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Hey guys!

Ik vind altijd dat ik in de loop van een maand zoveel ontdekkingen heb gedaan die interessant zijn maar misschien geen hele post nodig hebben, dus ik denk dat dit een goede afzetmarkt zou kunnen zijn! We introduceren een nieuwe serie op de blog – een maandelijkse kolom met favorieten waarin we u een overzicht geven van dingen die we hebben gekocht, gelezen, gegeten en gemaakt in de maand die net is weggegaan.

Wearing

Ik weet het niet zeker jongens, maar ik ben zo in alles met de mosterd en blush kleurencombo op dit moment. Ik heb onlangs deze mangoportaf opgeknipt, waarvan ik het gevoel heb dat ze zowel voor koud als warm weer kunnen werken. Maak het af met een mosterd-baret en het is alsof Pinterest je overgeeft.

Op het gebied van schoonheid ben ik even terug in Hong Kong en het weer is vrij. Jongens, daar ben ik niet voor uitgekomen! (Richt de collectieve eyeroll op van mensen die in echte koude landen wonen). Dus mijn schoonheidsroutine is gericht op super hydraterende en hydraterende waaronder dit calendula gezichtsmasker . In blijven en maskeren is het nieuwe uitgaan! Welke doet me denken aan deze geweldige cartoon .

Making

Het eerste wat ik doe als ik terug ben in Hong Kong, is zondagmiddag – ik maak meestal een aantal verschillende dingen die we kunnen eten gedurende de week. Deze week bevatte ik wat granola (ik voegde gedroogde vijgen toe die lekker waren!) En wat zelfgemaakte labna, die ik aan alles toevoeg! Ik heb ook deze week Halloumi Tika Masala gemaakt – na het zien van dit recept . Ik ging echter met een meer traditionele versie – met masala-pasta uit een pot (hopelijk leest mijn grootmoeder dit niet) en yoghurt. Raar maar goed raar.

Ik voelde me echt gemotiveerd om doe-het-zelf-projecten te maken die onze tol op de aarde drukken, en ideeën over me heen krijgen die mijn hoofd overstromen. Als eerste? Sommige linnen servetten. Als je ze hebt gemist, maken we ook deze minirok deze boomstronk en deze bestekhouder in de maand januari. [19659006] Lezen

Het beste van koud weer? Je hebt geen schuldgevoel als je in een boek verblijft en een boek leest of naar een serie kijkt. De zomer kan in dat opzicht zo stressvol zijn, toch? Je hebt het gevoel dat je buiten moet zijn EN GENIET van de dag.

Lees dit artikel over de gevolgen van telefoongebruik een tijdje geleden, maar vond het interessant en nuttig, of je nu een iGen bent of niet

Tijdens de vakantie eindigde ik Manhattan Beach Commonwealth en Little Fires Everywhere .

Oh en voor het geval u op zoek bent naar een nieuwe creatieve vaardigheid GRATIS bekijk mijn bericht van vorig jaar met 2 maanden gratis toegang tot Skillshare.

Als je samen met de Healthy Habits-serie volgt, is de kans groot je wilt waarschijnlijk je activewear upgraden. Ik struikelde over Girlfriend Collective en viel voor hun kleuren, het feit dat de stof is gemaakt van gerecyclede waterflessen en de diverse lichamen op hun site. Die tonen. Heb nog niet gekocht maar wel graag!

Nesten

Heeft iemand anders de drang om aan het begin van het jaar een kleine revisie aan het interieur te maken? Koppel dat aan ons nieuwe huisproject en mijn interieurbrein staat op het punt om te ontploffen!

In het begin van januari zat ik vast in een kunstgat voor een hele dag – je weet wanneer je als een ontelbaar veel te doen hebt word je geobsedeerd door het vinden van iets online? Ik kreeg deze boobprint en ook deze bloemendame . Ik vind dat goedkope afdrukken een gemakkelijke manier zijn om een ​​ruimte bij te werken zonder je budget te laten zakken (alleen maar zeggen).

Ik heb ook deze geschilderde mok nadat ik erover struikelde op Etsy, ik weet niet zeker wat met de boobeling te maken heeft thema op het moment, maar ik ga ermee.

Tot slot, je weet dat je oud bent bij het ontdekken van betaalbare koperen tapware is het hoogtepunt van je dag.

Dit ging om een ​​korte update te zijn, maar het bleek vrij lang. Excuses!

Moodboard Images: Sri Lanka Map Aquarel van Bernadette Marie Pascua, Flower Bath uit Design Love Fest Mosterd en roze sweather vanaf hier Boobs mug Mustard Rug Ribbon en penselen Studio Tour van SFGirlByBay



Lees Meer

Het bericht Januari favorieten | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/januari-favorieten-een-paar-en-een-reserve/

No comments:

Post a Comment