Friday 23 November 2018

Oktober Faves | Een paar en een reserve

clubgreen.nl - Voor het groene nieuws!

Beter laat dan nooit, toch?

Oktober was een drukke maand, met veel reizen (Australië, Cambodja) en ook de noodzaak om echt vast te lopen in projecten aan het einde van het jaar … Het was een interessante uitdaging om dit allemaal te doen terwijl je een steeds groter wordende baby ruzie aan het maken was, maar Frankie zo zien snel uitgroeien tot een klein meisje is zo geweldig. Dit is wat er vorige maand aan mijn hoofd / handen / hart was!

Sinds het lezen van de IPCC-rapport over klimaatverandering een tijdje geleden moet ik zeggen dat ik heb gevoeld wat velen hebben gemunt 'klimaat wanhoop'. Dit nieuwe rapport legde in duidelijke en alarmerende bewoordingen precies wat we gedaan hebben en wat we blijven doen met onze prachtige planeet. Ik ben opgegroeid in een zeer milieubewust huishouden, dus het is niets nieuws voor mij, maar ik heb eerlijk gezegd niet kunnen slapen met erover na te denken, en met een nieuwe baby lijkt het alsof de toekomst des te reëler is voor mij. In elk geval heb ik een groot deel van het lezen gedaan en wilde ik een paar stukjes met je delen die ik nuttig heb gevonden om er doorheen te komen en om nuttige veranderingen te inspireren; Wanhoop niet en Bonen in plaats van rundvlees.

In ander nieuws, ik heb de afgelopen weken zoveel boeken gelezen, blijkt dat borstvoeding een geweldige manier is om je woordopname op te vrolijken! Transcriptie, Geef mij je hand en een hele reeks Carl Hiaasin-romans.

Misschien wil je mijn jongens in New York eens bekijken hier, hier en hier. En Siem Reap!

Ging een beetje te veel mee met dit artikel over sociale media. 😐

We maken het bloemen DIYs, een off-shoulder jurk en 12 eenvoudige thuisprojecten.

In het geval dat u op zoek bent om creatief te worden deze kerst, hoe over het maken van wat DIY-kransen, een gemakkelijke DIY-kerstboom, probeer een creatief cadeaupapier met kleding stof of papier.

liefhebbend deze jas update!

Ik voel echt alles gerelateerd aan vintage Italiaanse bombshell-stijl … Gimme cinched in tailles, fruitoorringen, hoofddoekjes en een rode lip! Deze Instagram inspireert mijn huidige stijlstemming.

Mijn favoriete bedlinnenmerk is gelanceerd een prachtige kledinglijn, zo mooi en comfortabel (ik draag de mijne in het vliegtuig en het is perfect!).

Hebben gebruikt deze moisturizer voor een tijdje en ik hou echt van wat het heeft gedaan voor mijn beproefde mama huid.

De nieuwe Cult Gaia kledingcollectie is zo mooi. Deze is verbluffend.

Waar je kleden neerzet.

Iedereen anders wil bedek hun muren in manden?

Ik heb een paar nieuwe artiesten gevonden die ik leuk vind – Bobby Clark , Codie Connor en Emma Gale.

Felling alllll de fancy / rare / gekke vazen ​​nu. Net zoals deze en deze.

Gedeeld mijn Fourth Trimester Essentials (de dingen die je nodig hebt voor je) en mijn Baby Essentials (het spul dat je nodig hebt voor bub).

Ik hou van het nieuwe Zulu & Zephyr mini-collectie!

Ik heb ontdekt dat het gezondheidsfysiobezoek van mijn vrouw zo behulpzaam was in de maanden na de bevalling, vond ik dit is interessant.



Meer lezen

Het bericht Oktober Faves | Een paar en een reserve verscheen eerst op clubgreen.nl.



source https://www.clubgreen.nl/oktober-faves-een-paar-en-een-reserve/

No comments:

Post a Comment